Nieuwe uitdaging gevonden

Nieuwe uitdagingIn mijn zoektocht naar een uitdagende stage binnen de IT-sector ontving ik een uitnodiging van LAN Services om als Support Engineer aan de slag te gaan. Ik was direct enthousiast en greep deze kans met beide handen aan. Als gecertificeerd Microsoft partner en gespecialiseerd in Apple producten biedt LAN Services software, hardware en support voor alle systemen.

Als Support Engineer lever ik ondersteuning aan zakelijke klanten bij problemen op het gebied van IT. Ik bied oplossingen voor storingen, incidenten en andere vraagstukken, zowel op afstand als op locatie. Het contact met mijn collega’s bij LAN Services verloopt prettig en ik voel me goed opgenomen in het team. Dit draagt bij aan een geslaagde stageperiode waarin ik mijzelf verder kan ontwikkelen.

Naast het verlenen van support ben ik verantwoordelijk voor het uitvoeren van beheertaken en installaties op locatie. Ik draag zorg voor structurele oplossingen en fungeer als steun en toeverlaat voor klanten op het gebied van automatisering. Bij deze taken maak ik gebruik van software als GFI/MaxFocus en Autotask. Kortom, mijn stage als Support Engineer bij LAN Services is zeer leerzaam en biedt mij een geweldige nieuwe uitdaging.