Office manager

Van 2008 tot 2010 was ik werkzaam als office manager bij First Responder, een bedrijf dat gespecialiseerd is in het geven van medische en EHBO-opleidingen. Tijdens mijn periode bij het bedrijf, werden deze opleidingen intern of bij klanten op locatie verzorgd en ontvingen de cursisten een diploma of certificaat na het succesvol afleggen van een examen.

Als office manager had ik verschillende taken, waaronder het registreren van cursus- en cursisten documentatie en het voorbereiden van opleidingen. Ook was ik verantwoordelijk voor het ontwerpen, opzetten en onderhouden van de huisstijl en website van het bedrijf. Daarnaast hield ik toezicht op alle kantoorprocessen en zorgde ik voor optimalisatie waar nodig.

Een belangrijke bijdrage die ik heb geleverd tijdens mijn tijd bij First Responder was het opzetten van een planboard op de bedrijfswebsite voor parttime medewerkers met een 0-urencontract. Hierop konden zij hun beschikbaarheid aangeven en werkuren accepteren, wat zorgde voor een efficiëntere planning en betere communicatie binnen het team.