Customer Care Specialist

Als Customer Care Specialist bij T Comm Telematics werk ik al enkele maanden met veel plezier en uitdagingen. Ik kan wel stellen dat ik een vruchtbare samenwerking ben aangegaan met dit bedrijf. Mijn opgedane ervaring en kennis komen hier goed van pas.

In mijn veelzijdige functie verzorg ik zowel interne als externe informatie over het T Comm Telematics Webportal systeem. Dankzij mijn jarenlange commerciële ervaring en technische achtergrond ben ik bedreven geraakt in communicatie en het begrijpen van complexe technische oplossingen. Hierdoor kan ik mijn collega’s en klanten optimaal van dienst zijn, ongeacht het communicatiemiddel dat ik gebruik.

T Comm Telematics is een toonaangevende speler in de wereld van draadloze track & trace oplossingen. Ons modulaire systeem biedt veel mogelijkheden aan de transportsector, van temperatuur conditie en deurstatus tot diesel- en ladingmetingen. Via onze SAAS (Software as a Service) oplossing heeft de klant 24/7/365 inzicht in de locatie en conditie van de kostbare ladingen, en kan er op elk gewenst moment een alarm worden ingesteld of een rapport worden opgemaakt. Zo voorkomen onze klanten vervelende situaties en kunnen zij geld verdienen.

Onze dienstverlening gaat verder dan alleen het monitoren van vracht. Wij helpen onze klanten om hun bedrijfsprocessen te optimaliseren door onze volledig geïntegreerde systemen. Zo kunnen zij efficiënter werken en kosten besparen. Bij T Comm Telematics hebben wij maar één doel: tevreden klanten!

Customer Care Specialist