Puzzelstukken vallen op hun plaats

Het is nu oktober 2017 en ik werk nu met veel plezier en uitdagingen enkele maanden als Customer Care Specialist bij T Comm Telematics. In deze veelzijdige functie komen mijn opgedane ervaring en kennis bij elkaar.

Puzzelstukken

Ik kan dus wel stellen dat ik een vruchtbare samenwerking aangegaan ben met T Comm Telematics. De puzzelstukken vallen op hun plaats! De samenwerking met mijn collega’s is bijzonder te noemen. Collegialiteit, empathie, professionaliteit en teamwerk maken het zowel voor de medewerkers als voor onze klanten een prettig samenwerkingsverband.

In de functie van Customer Care Specialist verzorg ik zowel interne als externe informatie. In het onderdeel communicatie ben ik bedreven geraakt door jarenlange commerciële ervaring in zowel binnen als buitendienst. Door de vele jaren ervaring als web content manager voor verschillende organisaties ben ik bedreven geraakt in het schrijven van artikelen. De technische kant van het product pak ik door mijn brede ervaring in technische beroepen tevens gemakkelijk op.

Geconditioneerd vervoer

T Comm Telematics heeft een bijzonder uniek product voor de vervoerssector, een Track & Trace product welke modulair uit te bouwen is naar de behoefte van de klant. Veel mogelijkheden worden hiermee geboden aan de transportsector. De temperatuur conditie, deurstatus, dieselniveau metingen door middel van een draadloze oplossing zijn enkele van de geboden oplossingen. De bijbehorende SAAS (Software As A Service) oplossing maakt dat de klant 24/7/365 inzicht heeft in de locatie en de conditie van de kostbare ladingen. Op elk gewenst moment kan er een ingesteld alarm afgaan of een rapport opgemaakt worden. De T Comm Telematics klant kan zijn eigen omgeving geheel naar eigen inzicht inrichten. Dit allemaal bij elkaar maakt dat onze klanten geld verdienen door vervelende situaties te voorkomen.

Mijn algemene kennis van zaken over het T Comm Telematics Webportal systeem maakt dat ik mijn collega’s en de T Comm Telematics klanten ten dienst kan staan. Hierbij maak ik gebruik van alle mogelijk communicatie middelen zoals verbaal, per mail en via de bedrijfskennisbank. Tevens geef ik instructies op locatie over ons product ter bevordering van de bedrijfsvoering van onze klanten.

T Comm Telematics en zijn medewerkers hebben maar één doel en daar werken we elke dag hard aan…

tevreden klanten!

Puzzelstukken