t comm telematics

Puzzelstukken vallen op hun plaats

In oktober 2017 begon ik mijn nieuwe baan als Customer Care Specialist bij T Comm Telematics. Ik ben zeer tevreden met deze veelzijdige functie en kan zeggen dat mijn opgedane ervaring en kennis hier samenkomen.

Bij T Comm Telematics werk ik samen met collega’s die empathie, professionaliteit en teamwerk hoog in het vaandel hebben staan. Mijn taken als Customer Care Specialist omvatten het verzorgen van zowel interne als externe informatie en communicatie. Door jarenlange commerciële ervaring in binnen- en buitendienst, ben ik bedreven in het communiceren met klanten en andere belanghebbenden. Ook mijn ervaring als web content manager komt hierbij goed van pas.

T Comm Telematics heeft een uniek product voor de transportsector, namelijk een Track & Trace-systeem dat modulair is uit te breiden naar de behoeften van de klant. Dit biedt veel mogelijkheden voor geconditioneerd vervoer, zoals het meten van de temperatuur, deurstatus en dieselniveau. De SAAS-oplossing maakt het mogelijk om 24/7/365 de locatie en conditie van de ladingen in te zien en alarmen in te stellen. Dit alles zorgt ervoor dat klanten vervelende situaties kunnen voorkomen en geld kunnen besparen.

Dankzij mijn algemene kennis van het T Comm Telematics Webportal systeem kan ik mijn collega’s en klanten ondersteunen en instructies geven. Ik maak hierbij gebruik van verschillende communicatiemiddelen en werk hard om onze klanten tevreden te stellen. Bij T Comm Telematics is dat namelijk het enige doel waar we elke dag naar streven.

Puzzelstukken