t comm telematics

Succes van klanten staat centraal

Bij T Comm Telematics gaat het goed. We hebben de laatste tijd veel nieuwe klanten mogen verwelkomen, zowel in Nederland als daarbuiten. Als Customer Success Project Manager is het mijn taak om ervoor te zorgen dat onze producten en diensten van toegevoegde waarde zijn voor onze klanten.

Wat houdt dit precies in?

Zodra we een overeenkomst met een klant hebben gesloten, starten we het project. Ik ben verantwoordelijk voor het opstellen van een tijdlijn en het bewaken van het plan van aanpak. Ik onderhoud nauw contact met de klant om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt. Zodra de producten zijn geleverd en het ACTT-platform is ingericht, sluiten we de eerste fase van het project af.

Uw succes is ons succes

De laatste en belangrijkste fase begint zodra de producten en diensten zijn ingesteld en opgeleverd: “instructie en instellingen op maat verzorgen”. Ik zorg ervoor dat gebruikers van onze diensten worden geïnstrueerd en samen met een beslissingsbevoegde bepalen we de belangen en lopen we de bedrijfsprocessen door om tot een optimaal gebruik van het ACTT-platform te komen. Pas als de klant volledig op de hoogte is en de T Comm Telematics producten en diensten optimaal gebruikt kunnen worden, kan het project worden afgerond.

Bij T Comm Telematics draait alles om uw succes. We zetten ons in om ervoor te zorgen dat onze producten en diensten naadloos aansluiten op uw behoeften en dat u het maximale uit ons platform haalt.

Wij geloven in:

Meten is weten is denken is doen!

We helpen u om tot actie over te gaan.
Actie om u nog succesvoller te maken!